woensdag 1 december 2010

Haken!!!

Ik had op een creatief markt in Wychen hele schattige, gehaakte hartjes gezien en heb er een paar gekocht. Ik dacht het zelf ook eens te proberen, eerst heeft mam me uitgelegd, maar een dag later wist ik het niet meer zo, een hartje werd het in elk geval niet, toen via google uitleg gezocht, na een avondje concentratie en frustratie (ik heb mijn man afgesnauwd!) Maar toch volhouden he, ik moet het kunnen!
Eerst maar eens recht toe, recht aan gehaakt en daarna uiteindelijk een hartje! Jajaaaaa! En hier zie je hem op het mobielhoesje dat ik van het rechte haakwerkje heb gemaakt. (Moet wel zinvol zijn he?) Mooi contrast zo, dat rode in de sneeuw! Koud he!? −7 graden vandaag…Brrr!!

1 opmerking:

  1. Moest je het hartjespatroon in het nederlands of engels willen, ik heb het bij de blog van Haakmuts gevonden. Hier de link:

    http://haakmuts.blogspot.com/2010/08/hart-patroontje.html

    Succes ermee, het is echt niet zo moeilijk!
    groetjes, sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen